Rémisztő lábbelik

 2008.09.29. 23:42 Divatmama


Szokásom szerint a bulvárhíreket böngésztem, amikor a sokadik celebhír után elérkeztem Victoria Beckham legújabb kedélyborzolásához: olyan csizmát húzott új parfümjének a bemutatója alkalmából, ami 20 cm-rel megdobta a magasságát - ebben nem lenne semmi különleges önmagában, de ennek a combközépig érő lakkcsizmának NINCS SARKA. Viselője szó szerint lábujjhegyen jár benne, szinte semmi nincs, ami tartana. Percekig csak néztem a fura lábbelit és fogjul ejtett a látványa. Hiretelen késztetést éreztem rá, hogy lássak még ehhez hasonlókat és találtam is bőven elképesztőbbnél elképesztőbb cipő és csizmakölteményeket. Néha a legnevesebb divatházak is finoman fogalmazva túlzásokba esnek, bizony...


Szeretném ezeket a néha bizarr, figyelemfelkeltő, sokszor hordhatatlan, de drága lábbelik látványát másokkal is megosztani. Garantáltan nem fog unatkozni, aki megtekinti a RÉMISZTŐ LÁBBELIK sorozat képeit.

Címkék: celeb cipő-csizma-lábbeli

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr761528724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása