Eljött az ősz, azaz a zárt cipők ideje. Szeretné az ember lány a lábát a pocsolyák vizétől megvédeni, de azért mégsem így:


A Spice Girls tagjai a 90-es években sem volt követendő divatpédák, és továbbra sem azok, ezt a Ginger Spice stílusú cipőt jobb elfelejteni annyira bumfordi. Ugyan kénylemesebben tesz 15 centivel magasabbá, mint a Csinos horror lábbelik, de nem egy szép látvány...

Címkék: bizarr cipő-csizma-lábbeli

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr941528729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibor 2008.09.30. 20:13:00

Miért hív ez engem Tibornak?????? Alienita voltam és nőből vagyok... :-)

Tibor 2008.09.30. 20:13:00

Hali!

Netán tudnál egy szegény "függőnek" tippet adni, hol lehet ilyet beszerezni? Mert én sehol nem találok. Kipróbáltam, beleszerettem, egyszerűen képtelen vagyok "normális" cipőkben járni. Köszi a segítséget, ha tudsz! :-))
süti beállítások módosítása