Teri tegnap este a CBS Late Show-jába volt hivatalos New Yorkban. A lent látható ruhát választotta, amire mindenki azt hitte, hogy ez bizony véletlenül leszakadt az öv alatt. Mint kiderült nem szakadt le, szándékosan néz ki így. Mi lehetett a célja a ruha megálmodójának, nem tudom. Sajnos nem derül ki milyen ruha ez, de tényleg jogosan merülhet fel a kérdés a szemlélőben, hogy szándékos-e, komolyan gondolta-e a ruha tervezője. Egyébként személy szerint nekem tetszene ez a ruha.

Címkék: celeb ruha bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr331528831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilulla 2008.11.27. 15:26:00

Nekem tipikusan azt juttatja eszembe, mikor 16 évesen, december 31-én ott álltam a szekrény előtt, hogy egy rongyom sincs, de valami kell...valami ütős...nekem belefér:)

janettaylor 2008.11.27. 15:26:00

Csöppet furi, de em rossz ez! :)
süti beállítások módosítása