ÚJ!!! Blog a KEZESLÁBAS PIZSAMA rajongóinak: kezeslabas-pizsama.blogspot.com

Ez a "divat" is folyton felbukkan és újabb áldozatokat követel magának.
Akár kényelmesek is lehetnek ezek a hálóruhák egy hideg téli éjszakán, de biztos nem fogjuk benne szívünk választottját levenni a lábunkról, mert bármennyre is szeretjük a kisbabákat, ők inkább a szexi nőt akarják látni.

Te mit szólsz ehhez? Ha a komfort mellett a stílus és a párod véleménye (persze, ha egyedül élsz megint más a helyzet) nem nagyon esik latba egy pizsama esetében, akkor ITT meg lehet őket vásárolni. Végül tekintsd meg a férfi kollekciót is, hiszen ha ő is ezt viseli, akkor egy szót sem szólhat.





Nézd, ennek a kéknek legombolható fenékrésze van, nahát....

Címkék: alsónemű kipróbálnád-e

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr781528750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2008.10.07. 17:23:00

Szevusz Pamutmaci.Köszönöm válaszod,és az infót,lehet hogy megvarratom magamnak:)

Pamutmaci 2008.10.07. 17:23:00

Szervusz KICSI.
Sajnos nem vállalom. Amit magamnak varrtam, az elég házira sikerült, sok munkával, s interlockkolva sincs (biztonsági varrás a tartósságért)
De meg tudom adni a Budapest Kamaraerdő varroda címét, ott nekem készítettek egyet. Ha ez neked messze van, keress meg bármilyen maszek varrónőt, 5-8000-ért meg fogja csinálni./ a google-ba beírtam "varrónő bármit megvarrok" s jöttek találatok/ Ha nem akarod megmondani, hogy pizsamának kell, akkor farsangi jelmeznek, vagy házibulira valónak is kérheted. Vagy hála a "sokkoló divat"-nak, vihetsz e weblapról,vagy a Jumpin Jammerzről egy nyomtatást, ilyet szeretnél. A babyplüss anyagok nagy választékban a Keletinél, a felüljáró melletti sarki Röltexben kaphatóak. Nem javaslok polár, vagy műszálas anyagot, csak a lehető legtermészetesebbet (A babyplüss 95% pamut) Patent szinte bármelyik kellék-boltban.
Ami fontos: Az egész hátsó részt egyben ki lehet szabni (ne függőleges legyen, hanem derék felé táguljon), ha nem akarsz bele varrást. Persze ezt a varrónők nem szeretik (ők így szokták: deréknál vízszinteset, vagy nyaktól derékig függőlegeset.)
A lábaknál a hátsó rész egy lapos fordított U lakban végződjön ( s az U szárai 3-4 cm vastagok legyenek), ehhez jön a talp rész (ahogy a baba-ruciknál, ha olyat akarsz (érdemes tanulmányozni azokat), felülre, a boka és a lábujjak közötti részre pedig egy telt U betű alak.) Érdemes bőre készíttetni mindenütt, s a lábrészt is érdemes 10 centivel hosszabbra, ha tehát megállsz benne, lógjon túl bőven a lábujjakon. (Lefekvés előtt a tarkónál meg lehet emelni az egész ruhát, és így felhúzódik annyira, hogy ne legyen lógós, s ekkor már nem lesz ez a harmonikázás zavaró, ha pedig mégis hosszú, levágni még mindig lehet belőle. A két láb közötti lépésbetét legyen bőséges (térdig leérhet.) Első próbánál érdemes benne guggolni, és ragaszkodni a lábujjakon túllógó részhez.
170-180 cm magassághoz 3 méter hosszú ruha-anyag kell (A szélesség adott:1,5m) s inkább legyen ráhagyás, mert utána jön a foltozgatás-toldozgatás, vagy az új anyag vétel.
A kar részt is érdemes ujjtőig leeresztve. A mandzsetta, s alacsony állógallér egyszerűen csak dupla anyag. A patentokat kombinált fogó és kalapács segítségével könnyen be lehet ütni, s amikor először összekapcsolod, tégy az apa és anyapatent közé egy kis csavarhúzót, s annak segítségével pattintsad ki-be jó néhányszor, hogy ne legyen túl szoros, és ne szakadjon ki az anyagból. (Persze zipzár is jó.) A talp mentén a bokáig, ha a varrás kívül van, akkor a lábujjakat, és a talp éleket, illetve sarkot nem zavarja ezen amúgy vastag anyag varrási találkozása. Tehát a lábfej része olyan lehet, mintha ki lenne fordítva - így kényelmesebb. A hulladék anyagokat őrizd meg, mert áztatott, dörzsikézett, krémezett talp is kikezdi idővel a talprészt, s ott kopik leggyorsabban. Azt még kézi varrással is ki lehet cserélni.

Anonymous 2008.10.07. 17:23:00

Szervusz Pamutmaci.Szeretném megkérdezni tőled hogy vállalnál e egy ilyen pizsama megvarrását.Én rengeteget kerestem a neten ilyet de csak micimackós és társait találtam amiből már kinőttem egy picit.
Én nem szégyenlem,és bevállalom nekem ilyen kell.
Rettenetesen rossz alvó vagyok és bizony a derekam sokszor fázik.
Nem tudom ki hogy van vele ,de nekem az egészségem többet ér,és ha ezen múllik ebben alszom :)
Ha esetleg ,bevállalod egy darab elkészítését,nagyon örülnék neki.
Természetesen minden kölcségedet megtéríteném .Átutalással,vagy személyes találkozással megoldhatjuk.
Ha igent mondasz írok elérhetőséget.Köszönettel KICSI

Pamutmaci 2008.10.07. 17:23:00

Jó lenne, ha az oldal címe nem ilyen harsány lenne, s nem rugdalózónak neveznék e ruhadarabot, mert mi már nem rugdalózunk. Ez egyszerűen kezeslábas. Nem csecsemőnek öltözünk ilyenkor.

Több éve kezeslábas pizsamában alszom. Az elsőt varrónő varrta meg. Nem bírtam megmondani az igazat, azt mondtam színielőadásra kell. (Mondjuk igaz, az Élet is egy színielőadás) Emlékezetes volt a mosolya, amikor először felpróbáltam a végső varrás előtt. S minthogy elhasználódott, újabbat varrattam, újabb varrónővel. A harmadiknak már megmondtam, hogy pizsamának kell. Aztán... tavaly megvettem a varrógépet. S minthogy a harmadiknak elkértem a szabásmintáját, egyből 2 megvarrásával kezdtem. Az összes anyaga: babyplüss. Patentokkal.

És ami benne a legjobb, és legkényelmesebb:

a kezeslábas nem a bokánál végződik. Szóval, ha elfelejtettem bekenni a talpam elalvás előtt, akkor bizony ki kell bújni az egész pizsamából.

Anonymous 2008.10.07. 17:23:00

Ha valaki tudna nekem ilyet szerezni M-es méretbe írjon ide a falra elérhetőséget .Biztos hogy megkeresem:)

Anonymous 2008.10.07. 17:23:00

Szerintem nagyon hasznos cucc.Én télen mindig kitakarózok éjjszaka,és rendszeresen megfázik a derekam,elég sokat szenvedek emiatt.Az ahogy kinéz"tök aranyos és mint tudjuk a polár nem csak meleg de kellemes tapintású is.
Kár hogy itthon esélyem sincs ilyet szerezni,pedig ha lenne biztossan vennék vagy 3 at.:)

L8xxxx@gmail.com 2008.10.07. 17:23:00

Nem is rossz ötlet ez a babás dolog! Talán még pelenkát meg gumibugyit is húznék alá (most nem viccelek, tényleg kipróbálnám, ne röhögjétek ki a kis kíváncsit)! No persze az utóbbit nem használnám "rendeltetésszerűen", csak mint ruhadarabot... de összességében nagyon izgi dolog lehet újra babaként és bepelenkázva lenni! Na jó, picit álarcosbál-feeling, de mennyire cool ötlet már! :)
süti beállítások módosítása