Nem követtem a Szex és New York sorozatnak minden részét, így nem láttam, többek közt azokat a részeket sem, amikben Carrie Bradshaw Timmy Woods táskákat visel. Az Eiffel-torony táskát, telefontáskát és az ajaktáskát. Most viszont a szemem elé került a telefontáska és elkezdtem rajta gondolkodni, hogy tudnám-e viselni őket... hát talán egy másik életben és nem azért mert nem tetszenek. :-)
De ez tényleg szinte semmi ahhoz a  bőséghez és érdekességhez képest, amit Timmy Woods weboldalán találtam. A többi képet Timmy Woods táskáiról ITT nézheted meg, holnap.




(325£)

 
(351£)



(352$)


Címkék: táska kiegészítők timmy woods tervezők

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr411528959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Festy 2009.11.14. 17:13:00

Nagyon tutik ezek a táskák!!!
xoxo
Festy

janettaylor 2009.11.14. 17:13:00

Én követtem és nekem van egy Timmy Woodsom, csak az pillangó formájú. :-)
süti beállítások módosítása