Mit nem adnék értük. Pedig én eddig egy pillanatra sem foglalkoztam Timmy Woods táskáival. Igen, tudtam róla, hogy milyen híressé lett az Eiffel-torony táska pl. a Szex és New York miatt, de ez engem nem hatott meg.

Most viszont egyszerűen rákattintottam Timmy Woods weboldalára, megláttam ezeket a kemény bonbonszépségeket...

Most ezek a kedvencek, mert csodás csokibonbonokra emlékeztetnek és ez már kétszeres élvezet, nem?

Bonbon pukkasztós műanyaggal

 

Egy egész doboz bonbon, jajj...

 

Egy nagy darab finom nugát...

 

 

és még egy nugát...

Praliné mogyorókrémes töltelékkel

Imádom a díszes bonbonokat!

 

Trüffel

Nahát, állatminta! De nekem ez most egy kávés töltelékű finomság.

Mint a Guylian kagylós pralinék...

Marcipános vágott bonbon

 Karamell nyamm

Praliné rumos töltelékkel?

Az összes "bonbontáskát" itt találod:

http://www.timmywoods.com/catalog/index.php?cPath=21

Persze vannak ott szerintem igen vicces darabok is, színesek, furák, mint például ez a benzinkút,vagy puttó táska és sok állatos táska is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: táska kiegészítők timmy woods jól néz ki a hét táskája

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr331530002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása