Valójában nekem rögtön megtetszett ez a ruha, amint megláttam, mert biztos hogy minden ember rajtad fog gondolkodni!!!, ha megjelensz benne.

Miért? Mert kíváncsiak lesznek melyik a te neved a sok közül, ami a ruhán van és azon kezdenek el tűnődni, hogy vajon melyik név illik hozzád a legjobban.  Persze ez sokkal jobban működne Magyarországon, ha magyar nevek lennének rajta... valaki megcsinálhatná és én lehet, hogy megvenném ;-).

 

Ja, és hogy a fiúk se maradjanak ki a jóból létezik ugyanez férfinevekkel is, bár ez is lányoknak, hogy közszemlére tehessék kedvesük/kedveseik köh-köh... nevét is. Talán ez kevésbé hízelgő asszociációkra is okot adhat, nem???

 

Emma Cook név ruha (65£) és név pulóver (50£) a Topshopnál.

 

Címkék: ruha ősz vicces topshop emma cook tervezők a nap ruhája londoni divat nektek tetszik?

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr421531686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nannycsuri 2009.11.18. 08:47:50

Hát, az én nevemet nagyon gyorsan kitalálnák, mikor ott feszít középen a mellemen...azt hiszem, ezt így nekem gyártották :o)

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.18. 09:05:46

és akkor hogyan mutatkozol be? kezetfogsz és mutogatsz a pólódra?

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.11.18. 09:38:56

Szerintem ez borzalmas. A kivitelezés mindenképpen.

-= If =- 2009.11.18. 11:37:32

Állati poén. :) Pláne nekem, mert a nevem nem szerepel a képen lévő pulcsin. Viszont ha Nannycsurinak olyan az alakja, mint a képen látható sziluett, akkor... hmm...
süti beállítások módosítása