Krémszínű peeptoe szandál, aminek 14 cm-es tükrös fém sarka van. Írtam már egy másik (tükrös) szandállal kapcsolatban, hogy mennyire odavagyok az ilyesmiért. Hát nem szép?

Phi Tükrös szandál, 294€ ITT.





Címkék: peeptoe cipő-csizma-lábbeli Jól néz ki Valami ami tetszik

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr875598223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor 2009.11.20. 18:27:26

Sooo coool!

XoXo

Divatmama 2009.11.21. 17:34:32

Ha látnád, hogy a blog.hu-n milyen megjegyzéseket kaptam rá........
:-(((((

Anonymous 2010.09.14. 13:40:56

nekem nem nagyon tetszik máson biztos jól áll de én nem ilyen vagyok...
süti beállítások módosítása