Méghozzá a prémes fajtából. Ugyanis eljött az UGG szezonja, ránktört a hóesés és a hideg. Ha nagyon stílusos akarsz lenni, akkor kaphatsz ehhez a táskához pontosan passzoló sapkát, kesztyűt és persze csizmát is.

Tetszik?

Címkék: táska tél kiegészítők ugg cipő csizma lábbeli

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkolodivat.blog.hu/api/trackback/id/tr251604233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.17. 14:41:46

Most akkor a csizmához, vagy a táskához jár a többi. olyan zavarban vagyok :D

Bejgli 2009.12.17. 15:19:54

sapi nélkül tudok élni, de a táskába beleszerettem :)

Blogerovac 2009.12.17. 15:20:47

Szerencse, hogy a nő benne nem olyan szörmés :) Vagy csak nem látjuk? ;)

2010.01.17. 18:18:40

Nekem van egy ilyen kalapom, egy szűcsnél vettem Tokajban a szüreti napokon.
Most már csak egy igazi UGG kellene, mert ami van az csak egy silány utánzat, de az igazi sajna 250€, ami nekem kicsit még sok, de előbb utóbb majd megbarátkozom az árával is.
Öreg vagyok, jót fog tenni a reumás lábamnak.
süti beállítások módosítása